Kancelář: Kancelář J349
Email: cechad00@pf.jcu.cz
Konzultační hodiny
– po předchozí domluvě
Informace o vyučovaných předmětech viz STAG
profesní růst:
2016–2021 studium PF JU v Českých Budějovicích, obor Učitelství pro 2. stupeň ZŠ (M-Ch)
od 2019 učitel, ZŠ a MŠ Tábor, náměstí Mikuláše z Husi 45
od 2023 doktorské studium PF JU v Českých Budějovicích, obor Oborové didaktiky STEM předmětů
od 2023 asistent, PF JU v Českých Budějovicích, katedra matematiky
Čech, A. (2023). Úlohy ve formátu Concept Cartoons jako výuková pomůcka. Komenský: Odborný časopis pro učitele základní školy, 148(1).
Čech, A. (2023). Jak namíchat maltu (STEM úlohy). South Bohemia Mathematical Letters, 31(1). https://home.pf.jcu.cz/~sbml.
Čech, A., & Samková, L. (2024). Úlohy s potenciálem pro STEM. In N. Vondrová (Ed.), Dva dny s didaktikou matematiky 2024 (s. 12–16). Praha: Univerzita Karlova. Dostupné z https://8d8f55af62.clvaw-cdnwnd.com/0023db53731df613e31376e312bef977/200000249-bd96bbd96d/DvaDny2024.pdf.
Čech, A. (2024). Alkohol v krvi. In ROKOS, L., PETRÁŠKOVÁ, V., SAMKOVÁ, L., KOLDOVÁ, H. (Eds.), Integrace vzdělávacího obsahu v úlohách pro podporu zavádění přístupu STEM do školní praxe (s. 61–71). Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta.
Čech, A. (2024). LEGO a chemie. In ROKOS, L., PETRÁŠKOVÁ, V., SAMKOVÁ, L., KOLDOVÁ, H. (Eds.), Integrace vzdělávacího obsahu v úlohách pro podporu zavádění přístupu STEM do školní praxe (s. 147–153). Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta.
Čech, A., & Šišková, I. (2024). Vzdělávání STEM a mezipředmětové vztahy. In B. Bastl, M. Bizzarri & G. Holubová (Eds.) Setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol 2024 (str. 37–42). FAV ZČU. ISBN 978-80-11-05688-9 (online)
Samková, L., & Čech, A. (2024). Jak vytvořit věrohodnou STEM úlohu: Sladíme si čaj. In B. Bastl, M. Bizzarri & G. Holubová (Eds.) Setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol 2024 (str. 151–156). FAV ZČU. ISBN 978-80-11-05688-9 (online)
Čech, A., & Samková, L. (to appear). How ninth graders perceive tasks with cross-curricular overlap: The case of mathematics and chemistry. MAVI30 Conference.
Čech, A., & Samková, L. (to appear). Investigating how secondary school teachers perceive mathematical concepts in application contexts: The case of ratio and chemistry tasks. CERME14 Conference.